Σκόρπιες σκέψεις στο διάλειμμα για διαφημίσεις iii

– Σε πολλές χώρες η καταγραφή των θανάτων λόγω κωρονοιού καταπατούσε κάθε λογική: ως κόβιντ χρεωνόταν κάθε θάνατος που συνέβαινε 28 μέρες μετά την επιβεβαιωμένη μόλυνση. Ακόμα και αν αυτό περιελάμβανε αυτοκινητιστικά, δολοφονίες, ή αυτοκτονίες. Κάτι που οδήγησε σε πολλαπλά αιτήματα στις εκάστοτε στατιστικές υπηρεσίες για τη δημοσίευση ανάλογων στοιχείων μετά τον εμβολιασμό. Πόσοι δηλαδή πεθαίνουν 28 μέρες μετά την επιβεβαιωμένη μολυνσή τους με κάποια νανοσυσκευή;

Καθότι ζούμε την περίοδο που η αλήθεια θριαμβεύει και ακόμα και οι πιο λυσσασμένοι καραντινιέρι τώρα υποστηρίζουν πως αυτοί δεν ήθελαν ποτέ λοκντάουν, ούτε υποχρεωτικότητες, δεν είναι σαν τους κινέζους αυτοί που φυλακίζουν τους κακόμοιρους τους πολίτες τους στη σανγκάη και ίσως και επειδή οι εγγλέζοι είναι, όπως και να το δει καμία, παράξενοι τύποι, η εγγλέζικη εθνική στατιστική υπηρεσία, απαντά επιτέλους στο ερώτημα.

Μέχρι το μάρτη του ΄22, 69,466 πεθάναν 28 μέρες μετά το εμβόλιο και 109,408, 60 μέρες μετά το εμβόλιο. (στο αντίστοιχο διάστημα οι νεκροί απο κόβιντ συνολικά, με ή χωρίς εμβόλιο, με την ίδια ακριβώς λογική καταγραφής δεν ξεπερνούσαν τους 90.000).

Το expose-news (https://expose-news.com/2022/05/29/70k-dead-28-days-covid-vaccination-2/) που παρουσιάζει και σχολιάζει αυτά ακριβώς τα δεδομένα απο την εγγλέζικη στατιστική υπηρεσία, έχει επίσης και το εξής εξαιρετικά ενδιαφέρων γράφημα σ΄ό,τι αφορά τις σχετικές θνησιμότητες εμβολιασμένων/ανεμβολίαστων(πάντα σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά). Με πράσινο οι ανεμβολίαστοι.

Το παραπάνω γράφημα αφορά όλους τους θανάτους, για τις ηλικίες 18-39, όχι μόνο αυτούς απο κόβιντ και όπως είναι φανερό, οι πιθανότητες να πεθάνει κάποιος είναι ευθέως ανάλογες με το βαθμό της ευπιστίας του προς τους θεσμούς (όσοι έκαναν και δεύτερη δόση το πλήρωσαν πολύ ακριβότερα απο αυτούς που σταμάτησαν στη μια και φυσικά απο όσους δεν έκαναν καμία).

Αν λάβουμε δε υπόψη πως και εδώ εφαρμόζεται το ίδιο στατιστικό τρυκ στο οποίο έχω ξανα αναφερθεί, στο να χρεώνονται δηλαδή στις πρώτες 3 βδομάδες οι θάνατοι των εμβολιασμένων στους ανεμβολίαστους και των δευτεροδοσικών στους πρωτοδοσικούς και πάει λέγοντας, τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα.

Περασμένα-ξεχασμένα, τι τα θες και τα σκαλίζεις;

Ξεχασμένα μπορεί, περασμένα σίγουρα όχι. Καταρχάς η τέταρτη δόση και οι υποχρεωτικοτητές της καραδοκούν απο σεπτέμβρη, αλλά βέβαια μέχρι τότε θα΄χουμε κατά πως φαίνεται και πολλά άλλα να μας απασχολούν, τετριμμένα μεν, θανατερά δε. Η πείνα και ο πόλεμος είναι τα δυο κύρια, αλλά ας είμαστε προετοιμασμένες και για μια σειρά άλλων τρόμων [1].

Να επαναλάβουμε για μια ακόμη φορά: ό,τι έγινε τα τελευταία δυο χρόνια δεν ήταν ούτε μια εκτροπή, ούτε μια μοναδικότητα, αλλά ένας οδηγός για πολλά απο αυτά που συμβαίνουν και που πρόκειται να συμβούν. Μια κυβέρνηση που διατάζει με επιτυχία την υποχρεωτική λήψη ενός βιοτεχνολογικού προϊόντος, δε θα διστάσει να σε διατάξει να πας να πολεμήσεις.

Ακόμα και αν οι υποχρεωτικότητες των γονιδιακών θεραπειών αποτελέσουν παρελθόν, κάτι που δεν είναι καθόλου, μα καθόλου σίγουρο, οφείλουμε να διερευνούμε αδιάκοπα, να οξύνουμε συνεχώς την κριτική μας στα διάφορα αδιανόητα που επιβλήθηκαν σχετικά με αυτό το θέμα.

Και ένα απο αυτά, είναι η παγκόσμια τάση αποφυγής των νεκροψιών. Αυτό αποτέλεσε κοινό μοτίβο σε πολλά κράτη και πριν τα εμβόλια και είναι πραγματικά αλλόκοτο αν αναλογιστεί κανείς πως έχουμε μια καινούργια ασθένεια την οποία υποτίθεται προσπαθεί να κατανοήσει η επιστημονική κοινότητα. Η απουσία νεκροψιών στους θανάτους που καταγράφονταν ως κόβιντ, συνεχίστηκε και στους θανάτους μετά το εμβόλιο.

Ένα περίπου χρόνο πριν η ομάδα των παθολόγων απο το πανεπιστήμιο της χαιλδεβέργης, είχε πραγματοποιήσει νεκροψίες σε 40 ανθρώπους που πέθαναν 28 μέρες μετά τη λήψη του εμβολίου, φτάνοντας σε ανατριχιαστικά παρόμοια συμπεράσματα με αυτά που απεικονίζονται στο γράφημα της παραπάνω ενότητας. Σύμφωνα με τα ευρηματά τους, υπολόγισαν πως περίπου το 30-40% των θανάτων οφειλόταν άμεσα σε μια επιπλοκή του εμβολίου. Πρόκειται για τόσο εξωφρενικά τεράστιο ποσοστό, που ακόμα και με το σχετικά μικρό στατιστικό δείγμα, θα έπρεπε να σημάνει συναγερμός στην ιατρική -και όχι μόνο- παγκόσμια κοινότητα.

Όχι μόνο δε συνέβη κάτι τέτοιο, αλλά -και παρά την αρχική στήριξη της ομάδας της χαιλδεβέργης απο την ομοσπονδιακή ένωση γερμανών παθολόγων, για περισσότερες νεκροψίες- οι νεκροψίες σταμάτησαν εντελώς και πλέον επικρατεί σιγή ιχθύος στους παθολόγους ανά τον κόσμο.

https://dailysceptic.org/2022/05/31/fears-of-cover-up-as-pathologist-who-said-30-40-of-post-vaccine-autopsies-died-of-the-vaccine-went-oddly-silent-and-suddenly-stopped-carrying-out-autopsies/

Πληρωμένοι κρατικοί πράκτορες ή απλά κρετίνοι;

Το ερώτημα αυτό απασχόλησε πολλούς απο εμάς καθόλη τη διάρκεια της πανδημίας και αφορούσε φυσικά το μεγαλύτερο κομμάτι του ριζοσπαστικού/ακροαριστερού/αναρχικού κινήματος. Η απάντηση δεν είναι εύκολη. Ευτυχώς το εν ελλάδι κίνημα συνεχίζει και μετά το τέλος της πανδημίας να προσφέρει απλόχερα δεδομένα.

Το νέο καυτό πεδίο όπου η λογική και το καλό γούστο έρχονται να αφήσουν την τελευταία τους πνοή, είναι η διαμάχη γύρω απο το ντοκυμαντέρ των ψαρρού/λαζάρου “το σχέδιο”, που αφορά τις περσινές πυρκαγιές στη β.εύβοια. Το ίδιο το ντοκυμαντέρ είναι κατά τη γνώμη μου -και αν συνυπολογίσει καμία πως είναι αδιανόητα και σκανδαλωδώς μόνο του στην εν λόγω διερεύνηση- πάρα πολύ καλό, τουλάχιστον το πρώτο του μέρος που κυκλοφορεί για την ώρα. Σε παρόμοιο μήκος κύματος είχε κινηθεί και το κείμενο του παρόντος ημερολογίου, αμέσως μετά τις πυρκαγιές του αυγούστου (https://diariesofinfection.wordpress.com/2021/08/30/%ce%b7-%cf%86%ce%bb%ce%b5%ce%b3%cf%8c%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%b7-%ce%b4%cf%85%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%80%ce%af%ce%b1/).

Όπως είναι ταυτόγχρονα εξωφρενικό και αναμενόμενο, το μεγαλύτερο ποσοστό των αντιδράσεων για το ντοκυμαντέρ, ένα ντοκυμαντέρ που, το τονίζω, έχει μια ξεκάθαρα καταγγελτική ματιά προς το κράτος, προέρχεται απο το χώρο της άκρας αριστεράς και της αναρχίας.

Έχει συνεντεύξεις απο χρυσαυγίτες”.

Πράγματι απο τους δεκάδες ντόπιους που μιλάνε στο ντοκυμαντερ, ο ένας έχει μάλλον διαπιστωμένες σχέσεις με την άκρα δεξιά. Γενικά αν ασχοληθεί κάποιος με κάποιο φλέγον οικολογικό ζήτημα, όπως η αρπαγή του νερού, οι ανεμογεννήτριες ή τα μικρά υδροηλεκτρικά και με τις κινητοποιήσεις στα χωριά εναντιά τους, με εξαίρεση ίσως μέρος του αντι-αιολικού κινήματος των αγράφων,τις σταγιάτες και τη μ. παναγιά, ο ένας στους τρεις που θα σου μιλήσει θα έχει κάποια σχέση με την άκρα δεξιά. Αφενός γιατί πολλοί κάτοικοι των χωριών έχουν τέτοιες σχέσεις ούτως ή άλλως, αφετέρου γιατί τέτοιοι αγώνες τείνουν να αγνοούνται απο το ριζοσπαστικό κίνημα. Οπαδούς του τραμπ αποκαλούσαν κάποια τζιμάνια της αναρχίας, τους λιγοστούς συντρόφους τους που ξεκίνησαν τον ενεργό αγώνα ενάντια στην αιολική λαίλαπα, πως να μην κυριαρχούνται οι οικολογικοί αγώνες στα χωριά απο την οπισθοδρόμηση γενικά; Χώρια που εσχάτως, το ερώτημα με την πρόοδο και τις εταιρείες της, ή με την οπισθοδρόμηση, την άρνηση και την άκρα δεξιά, είναι πολύ της μοδός και η κινηματική πλειοψηφία ψηφίζει πρόοδο, γκρέττα και απολύμανση των πηγαίων νερών.

Και τι θα έπρεπε να κάνουν δηλαδή οι συντελεστές του ντοκυμαντέρ; να ζητάνε απο τους ντόπιους πιστοποιητικό φρονημάτων, όπως έκαναν διάφοροι αναρχικοί στις εκδηλώσεις τους, για να μην ξεχνιόμαστε; Και από που προκύπτει πως κάποιος που έχει σχέση με την χρυσή αυγή, δε μπορεί παράλληλα να είναι εξαιρετικός αυτόπτης μάρτυρας της εγκληματικής διαχείρισης μιας πυρκαγιάς ή και πολέμιος της επιχείρησης καταστροφής του φυσικού κόσμου; Παρόμοιας διανοητικής ένδειας επιχειρήματα εκφέρονται ανεπίσημα και για την περίπτωση των υγειονομικών σε αναστολή: “είναι ακροδεξιοί”, “έχουν σημαίες στις εκδηλώσεις τους” και άλλα φαιδρά. Αν κάτι μας λέει η νεοπαραδειγματική πεποίθηση πως κάποιος με διαφορετικές (ή και εχθρικές) πολιτικές απόψεις, είναι ολοκληρωτικά κακός και έχει άδικο παντού, απο τη στήριξη των νερών του τόπου του, μέχρι τον τρόπο που καλλιεργεί το χωράφι του, είναι το πόσο εύκολα διαπέρασε η απόλυτη βλακεία την πλειοψηφία των καλοσπουδαγμένων αριστερόστροφων εγκεφάλων.

Η ψαρρού μιλάει στο κανάλι του επαμ”

Καταρχάς η ίδια γυναίκα είχε κάνει λίγα χρόνια πριν ένα επίσης εξαιρετικό ντοκυμαντερ για το θέμα του νερού, το “σταγώνες”. Και -πολύ σωστά- ποτέ δεν τέθηκε θέμα απο κάποιο στέκι για τη μη προβολή του επειδή η δημιουργός του ήταν αριστερή ή ξέρω εγώ, έγραφε στην εφσυν. Το να μιλάει κάποιος στο κανάλι του επαμ δεν τον κάνει μέλος του (κάτι που πρώτοι απο όλους γνωρίζουν οι αναρχικοί που έχουν δώσει συνεντεύξεις σε ελευθεροτυπία, εφσυν, κόκκινο και δε συμμαζεύεται). Αλλά ακόμα και να΄ταν μέλος του – και λοιπόν;

Το να είμαστε καχύποπτοι όταν ο δημιουργός ενός ντοκυμαντέρ είναι υψηλόβαθμο κυβερνητικό στέλεχος, έχει στενές σχέσεις με εταιρείες, κυβερνήσεις ή σκαιώδεις οργανισμούς, είναι υγιές. Το να απορρίπτουμε ένα ντοκυμαντέρ, ένα βιβλίο, ή ένα άρθρο μόνο και μόνο επειδή υπάρχει υποψία σύμπλευσης με μη-αρεστές ιδέες, είναι βαθιά άρρωστο.

Αυτό που κάνει βέβαια τα πράγματα χειρότερα είναι πως το τελευταίο διάστημα διάφορα αξιακά κατώφλια δείχνουν να έχουν γκρεμιστεί και σουλατσάρουν ανεμπόδιστα παρείτσα αναρχικοί με δημάρχους, εταιρείες και ιδρύματα με ριζοσπάστες καλλιτέχνες και πάει λέγοντας. Στην απλή κινηματική ηθική είναι εντελώς απαράδεκτο να στήσεις τη εκδηλωσή σου υπο την αιγίδα του δήμου αθηναίων και είναι απόλυτα αδιανόητο και ανεπίτρεπτο να το κάνεις σε ένα πρώην κατηλειμμένο χώρο. Εντούτοις το φεστιβαλ ριζοσπαστικών εκδόσεων, υπο την αιγίδα του αναρχικού μπαρ/βιβλιοπωλείου red and noir, που έγινε πέρσυ στην πρώην κατηλλειμμένη δημοτική αγορά κυψέλης, δεν συνάντησε την παραμικρή αντίδραση. Αντίστοιχα, σε κάθε άλλη εποχή, ο εσμός τρεντοπλέμπας, που στελεχώνει τις εκδηλώσεις της στέγης γραμμάτων και τεχνών στην ίδια αγορά, πόσο μάλλον οι διάφοροι ριζοσπάστες και καλά καλλιτέχνες που έχουν βαλθεί να υλοποιήσουν τα προγράμματα επιμόρφωσης κρατικών και εταιρικών ιδρυμάτων, ένα γιαούρτι θα το΄χαν φάει. Ένα σύνθημα θα΄χε έστω γραφτεί απ΄έξω.

Ενώ στέκια του ανταγωνιστικού κινήματος δεν έχουν πρόβλημα να παρουσιάσουν το καινούργιο τεύχος του kaboom, περιοδικού που έφριξε με όσους τολμούν να κριτικάρουν τον καθηγητή τσιόδρα, που λίγο πολύ αποκάλεσε δολοφόνους όσους δεν φοράνε μάσκα και που προσφάτως μας ζήτησε να καταδικάσουμε την εισβολή της ρωσίας, ως άλλοι εισαγγελάτοι, χωρίς ναι μεν αλλά, όπως άλλοτε την τρομοκρατία, ενώ λοιπόν υπάρχει μια τεράστια υποχώρηση ενδοκινηματικών αξιών, στην περίπτωση του ντοκυμαντέρ, η αναρχία και η άκρα αριστερά γίνονται αίφνης άτεγκτης ηθικής.

Είναι λίγο πολύ ό,τι είδαμε να συμβαίνει και με τους κοντρα ντιστόπια ή με το φώτη τερζάκη. Η μωρία και η υποκρισία στα κόκκινα δηλαδή.

Συμμετείχε στην διεπιστημονική επιτροπή, παρέα με έναν πρώην ναύαρχο, μέλη του επαμ και πατριώτες”

Καταρχάς, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω θα έπρεπε να υπάρχει η στοιχειώδη νοημοσύνη του να διαχωρίζουμε (σε ένα βαθμό) ένα έργο απο το δημιουργό του – ακόμα και αν η ψαρρού είναι όλα όσα της καταλογίζουν. Που δεν είναι. Απολαμβάνουμε τη γραφή του σελίν παρόλο που ήταν αντισημίτης (και όχι μόνο) και αγαπάμε σιμενόν παρόλες τις αμφιλεγόμενες -στην καλύτερη- απόψεις του. Παράλληλα, και εδώ είναι το σημαντικό, θα πρέπει επιτέλους να γίνει κατανοητό πως σε κάποια επιμέρους ζητήματα, όπως μπορεί να είναι τα νερά ενός τόπου ή και σε κάποια πιο συνολικά, αλλά εντελώς καινούργια, όπως ήταν τα καθολικά λοκντάουν και οι υποχρεωτικότητες εμβολιασμού, αυτό που μας ενδιαφέρει καταρχάς είναι το επίδικο. Είναι τελείως διαφορετικό όταν υπάρχει μια κινηματική παρακαταθήκη, σε θέματα όπως το μεταναστευτικό, ή το αντισεξιστικό (όπου βέβαια κανείς δεν είχε πρόβλημα με τη συνεργασία με πράκτορες της cia -βλ. women’s march- ή διάφορους θεσμούς), απ΄όταν κάτι είναι καινούργιο και επείγον και πρέπει να φτιαχτούν συμμαχίες και κοινές δράσεις συχνά εκ του μηδενός. Στο κάτω-κάτω, όταν το συντριπτικό κομμάτι του κινήματος, όχι απλά σιώπησε, αλλά συχνά συνηγόρησε κιόλας στο ξεδίπλωμα του ολοκληρωτισμού των τελευταίων δυο ετών, δε δικαιούται να μιλάει εκ των υστέρων.

Τόσο εγώ προσωπικά όσο και διάφορες άλλες ομαδοποιήσεις, επέλεξαν να αποφύγουν τις συμμαχίες με ανθρώπους και ομάδες με τεράστιες ιδεολογικές αποκκλίσεις – ήταν παρόλα αυτά κάτι δύσκολο. Σε αγώνες για τα νερά ή τα βουνά, έχουμε βρεθεί στην ίδια πλευρά με πρώην μπάτσους και ανθρώπους που παίζει και να ψήφισαν χρυσή αυγή. Όταν η συντριπτική πλειοψηφία των κινηματικών δυνάμεων είναι απο αδιάφορη έως και εχθρική γι΄αυτά τα θέματα, δε γίνεται και αλλιώς. Στο ερώτημα τι προτιμώ να θυσιάσω, τα νερά του ποταμού ή την ιδεολογική καθαρότητα, η απαντησή μου είναι ξεκάθαρη: το δεύτερο.

Αυτό δε σημαίνει πως επικροτώ κινήσεις όπως η διεπιστημονική επιτροπή, ούτε ακόμη και πιο ανοιχτά και κάπως απροσδιόριστα πολιτικά σχήματα, όπως οι κόντρα ντιστόπια. Αλλά σε μια έρημο χαίρεσαι για το κάθε λουλούδι. Και τέλως πάντων στα σίγουρα αν αναλογεί σε κάποιον να ασκήσει κριτική στην διεπιστημονική επιτροπή, είναι σε όσες είχαν μια μίνιμουμ έστω εμπλοκή στην κριτική ενάντια στο πανδημικό αφήγημα και όχι σε όσους σφυρίξαν αδιάφορα και έσπευσαν να προμηθευτούν τα κατάλληλα πιστοποιητικά φρονημάτων με την πρώτη πίεση ή, ακόμα χειρότερα, στήριξαν απο την πρώτη στιγμή την κυβέρνηση τις πολυεθνικές και τη βιοτεχνολογική βιομηχανία.

μιλάει για σχέδιο, άρα είναι συνωμοσιολογικό”

Το να ακούει κάποιος την κριτική αυτή απο ένα πολιτικό χώρο που κάθε τόσο μιλάει για κρατικές σκευωρίες, είναι τουλάχιστον γελοίο. Δηλαδή οι κρατικοί μηχανισμοί συνεργάζονται για να φυλακίσουν έναν αναρχικό, αλλά όχι για να προχωρήσουν κομβικά καπιταλιστικά συμφέροντα; Τέτοια απουσία κάθε ψήγματος έστω πολιτικής σκέψης είναι ανατριχιαστική.

Και πάλι: δεν είναι το ζητούμενο να συμφωνήσει κάποιος με το ντοκυμαντέρ. αλλά αυτό που συμβαίνει το τελευταίο διάστημα, όπου και η προβολή του ακόμη, πρέπει να περάσει απο χίλια μύρια κύματα, είναι πραγματικά αδιανόητο.

Και πολύ φοβάμαι πως αυτό που συμβαίνει με το εν λόγω ντοκυμαντέρ, είναι κομβικό χαρακτηριστικό του νέου παραδείγματος: ένας κόσμος γενικευμένης λογοκρισίας και μονοκαλλιέργειας απόψεων και ιδεών, όπου τα θλιβερά απομεινάρια των κινημάτων εκπληρώνουν στο ακέραιο και αμισθί το ρόλο του φακτ τσέκερ που προορίζει γι΄αυτά το κεφάλαιο και οι μηχανισμοί του.

– “Παράλληλα, για να προλάβει όσους σπεύσουν να πουν ότι ευθύνονται τα εμβόλια για τον χαμό της κόρης του, θέλησε να ξεκαθαρίσει ότι το παιδί ήταν πλήρως εμβολιασμένο και σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται αυτό για το θάνατό του…”

(https://www.protothema.gr/greece/article/1249735/thessaloniki-akoma-pisteuo-oti-i-kori-mou-tha-epistrepsei-spiti-leei-o-pateras-tis-12hronis-pou-pethane-ston-upno-tis/)

(σόρρυ για το λινκ στον εν λόγω βόθρο, αλλά ήταν το μόνο μέσο που αναφέρθηκε στη συγκεκριμένη δήλωση του τραγικού γονέα).

Ένας ακόμη αιφνίδιος θάνατος εφήβου και πάλι στη θεσσαλονίκη. Αυτή τη φορά ήταν ένα 12-χρονο κορίτσι, το οποίο πέθανε απο ανακοπή στον ύπνο του.

Η παραπάνω δήλωση είναι κατά κάποιο τρόπο ακόμα πιο ανησυχητική ωστόσο απο την ίδια την επιδημία αιφνίδιων θανάτων. Όταν ακόμα και ο θάνατος του παιδιού σου δε μπορεί να προκαλέσει ρωγμές στο προπαγανδιστικό οικοδόμημα στον εγκεφαλό σου, τότε η κατάσταση είναι πραγματικά απελπιστική.

[1] Και αν σκέφτεστε να πάτε σε κανένα βουνό να ξεχαστείτε να καθαρίσει λίγο το μυαλό σας, κάντε το όσο προλαβαίνετε γιατί όλα δείχνουν πως απο τέλη ιούνη η πρόσβαση σε δάση και βουνά θα απαγορευτεί – οι πρώτες απαγορεύσεις αναμένεται να ανακοινωθούν αμέσως μετά την πρώτη πυρκαγιά που θα απασχολήσει τα μηντιακά πρωτοσέλιδα.

6 thoughts on “Σκόρπιες σκέψεις στο διάλειμμα για διαφημίσεις iii

  1. Ναι δυστυχώς υπάρχουν και σχέδια και συνομωσίες,αλλά για τους αιφνίδιους θανάτους τι υπαινισεσθε;κανείς δε μας λέει ότι ήτο εμβολιασμενοι η μη Στα μάλλον μας…ψεκαζουν

    Like

    1. η 12χρονη ηταν, συμφωνα με τον πατερα της, οπως γραφω κ παραπανω. κ το 7-χρονο που πεθανε προσφατα επισης ηταν.
      για το 3χρονο δεν εχει βγει κατι.

      Like

  2. Δυστυχώς καλέ μου συγγραφέα, η μαλακία δεν είναι προνόμιο της δεξιάς η της χρυσής αυγής. Η κατάσταση των δυο τελευταίων χρόνων απέδειξε ότι οποιαδήποτε ιδεολογία είναι για τα σκουπίδια, και όπως λέμε συνήθως, στα δύσκολα φαίνεται το τι είναι κανείς. Ετσι λοιπόν, προσωπική μου άποψη, αυτή η κατάσταση απεκάλυψε (όχι οτι δεν το ξέραμε…) ένα τρομακτικό έλλειμμα συνειδητότητας και συνειδητοποίησης καταστάσεων και γεγονότων. Και ότι ο φόβος, απο ένα σημείο και μετά, είναι αφέντης ακριβώς λόγω έλλειψης συνειδητότητας. Ανθρωπος χωρίς συνειδητότητα, τι είδους άνθρωπος είναι; Η δήλωση του πατέρα του κοριτσιού τα λέει όλα. Να πούμε βέβαια οτι η προπαγάνδα και η εξειδικευμένη πλύση εγκεφάλου ήταν-είναι πολύ στοχευμένη ψυχολογικά, κατ εύθειαν στο πιο λεπτό και ευαίσθητο κουμπί του ανθρώπου, την υγεία του δλδ ζωή και θάνατο. Το όλο αφήγημα στοχεύει στο θάνατο. Να σου πω όμως ότι βλέπω και με ένα άλλο μάτι τη δήλωση του πατέρα: δεν ξέρω αν τον ρώτησε κανείς αν το παιδί του είχε κάνει η όχι το εμβόλιο, φαίνεται να το είπε με δική του πρωτοβουλία (για να προλάβει όσους πουν….), και αυτό είναι το περίεργο…ε λοιπόν, “χωρίς να το θέλει” μας δίνει την πληροφορία (ότι το έκανε) και συγχρόνως την αρνείται. Είτε για να γλυτώσει το τομάρι του (να αποφύγει ίσως επιπτώσεις…) είτε για να “προστατέψει” η καλύτερα να απαρνηθεί τις τύψεις του…γιατί φαντάζομαι ότι το παιδί έκανε το εμβόλιο επειδή οι γονείς του είπαν να το κάνει….συμφωνώ μαζί σου ότι το πιο απελπιστικό όμως και ανησυχητικό είναι ακριβώς αυτή η αντίδραση αυτού του πατέρα…ο δούλος κάνει τα πάντα για να κρατήσει τον αφέντη του. (και δεν νομίζω ότι είναι ο μόνος που κολυμπάει μες την άρνηση η απάρνηση…και δεν είναι καινούργιο το “φαινόμενο”…)

    Like

    1. γενικά όπως έχει ειπωθεί οι ιδεολογίες είναι σαν τα πουκάμισα – αλλάζουν συχνά και σπανίως συνάδουν με το ποιόν αυτού που τα φορά.
      η έλλειψη στοιχειώδους κατανόησης του κόσμου -ή όπως το λες εσυ, συνειδητοποίηση- είναι τρομακτική, ναι. το πιο τρομακτικό όμως είναι η αδιάσειστη σχέση πανεπιστημιακής μόρφωσης και ντουβαροποίησης,
      γενικά η ραγδαία πτώση της ανθρώπινης νοημοσύνης τις τελευταίες δεκαετίες (ίσως και αιώνες) είναι κάτι που αρχίζει και μελετάται, αλλά ακόμα δεν έχουν παραχτεί πειστικές εξηγήσεις. μια θεωρία μιλάει για την έλλειψη ενηλικίωσης που απαιτεί η εποχή μας – διαφημιστές και κράτη, επιθυμούν πολίτες-καταναλωτές με ψυχοσύνθεση εφήβου και φαίνεται πως το ακαδημαικό περιβάλλον, ενισχύει αυτή την αιώνια νηπιακή νοητική κατάσταση.
      και στους άλλους δυο θανάτους πιτσιρικιών -3 κ 7 ετών- που συνέβησαν πρόσφατα στη θεσ/νικη, πουθενά δε γράφεται αν έχουν εμβολιαστεί. τελικά, για το 7χρονο, μέσω δηλώσεων του θείου του, μαθεύτηκε πως είχε εμβολιαστεί – αλλά οι γιατροί μιλάνε για βρώμικα φίλτρα ερ κοντίσιον, αυτό σκότωσε τα παιδιά, δεν ξέρεις αν θα πρέπει να γελάσεις ή να τσαντιστείς. και τελικά απλά απελπίζεσαι.

      Like

  3. Καλημέρες. Μια ερώτηση άσχετη με το συγκεκριμένο άρθρο, σχετική με το διήμερο στη νομική που άκουσα πρόσφατα. Σε μια από τις εισηγήσεις αναφέρεται ένας γενετιστής που οραματίζεται μια ζωή καθαρή και απαστράπτουσα σαν σούπερ μαρκετ- τι ομορφιά αληθεια-. Μήπως υπάρχει πηγή για αυτό;

    Like

    1. Η ειδηση ηταν απο το 2015, αν γραψεις Xu Xiaochun (ο κινεζος πρωην επιστημονας της pfizer που ηταν επικεφαλης της κλωνοποιησης) θα σου βγαλει μπολικα αρθρα της εποχης. Η συγκεκριμενη δηλωση ειναι αυτη εδω:
      “Everything in the supermarket looks good — it’s almost all shiny, good-looking, and uniformly shaped. For animals, we weren’t able to do that in the past. But with our cloning factory, we choose to do so now
      απο το
      https://www.ndtv.com/world-news/china-clone-factory-scientist-eyes-human-replication-1249577

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Create your website with WordPress.com
Get started
%d bloggers like this: